Forside  »  Om os  »  Print    

 

Forretningsproces

 

Hos Danske Fragtmænd er forretningsprocessen forskellig fra kunde til kunde. Faktisk er en væsentlig del af vores filosofi, at ingen kunder er ens, og at hver enkelt derfor fortjener en individuel behandling.

 

Efter den første indledende kontakt mellem en potentiel kunde og Danske Fragtmænd begynder en behovsanalyse. I samarbejde med kunden foretager Danske Fragtmænds transportkonsulent en afklaring af kundens behov og ønsker, hvor indgående drøftelser vedr. arbejdsgange og rutiner, ønsker om afhentningstidspunkter, emballering mv. er en væsentlig del af processen.

 

De fleste kunder booker deres bestillinger på nettet, andre ringer, mens en helt tredje gruppe har en fast aftale om, at fragtmanden kigger forbi dagligt. Alle løsningerne praktiseres. Vi kalder det fleksibilitet - det er blot et spørgsmål om at få aftalt fremgangsmåden med transportkonsulenten.


I sidste ende resulterer analysen i et individuelt, skræddersyet tilbud. Fører disse indledende skridt til en aftale om samarbejde, følger herefter en opstartsperiode med introduktion af chauffører, implementering af IT-værktøjer, uddannelse af personale m.m. 

 

Individuel løsning

 

Transportkonsulenten forbliver kontaktperson og tovholder for Danske Fragtmænds team omkring kunden. Således vil den enkelte kunde få en personlig kontaktperson med indgående kendskab til virksomheden. Dette sikrer en optimal løsning for kunden.  

 

Se detaljer om forretningsprocessen her:

 

Danske Fragtmænd A/S Tomsagervej 18 8230 Åbyhøj E-mail: fragt@fragt.dk