Forside  »  Om os  »  Print    

 

Kvalitetspolitik

 
Danske Fragtmænds kvalitetspolitik dækker hele transportforløbet lige fra den første kontakt med dig som kunde, til varen er godt afleveret hos modtageren.

 

Vi fra Danske Fragtmænd arbejder løbende på at forbedre kvaliteten, og vi optimerer hele tiden de interne processer for at udnytte vores ressourcer bedst muligt. 
 

  • Danske Fragtmænd arbejder efter et koncept, vi kalder ”dag-til-dag” levering. Det vil sige, at uanset om vores kunder bor i storbyen eller ude i det fjerneste hjørne af landet, leverer vi over 95 % af forsendelserne på første arbejdsdag, efter vi har samlet godset op. Godset afhentes efter aftale med afsenderen, ofte sidst på dagen. I løbet af aftenen og natten klargøres godset på vores terminaler. Herefter transporteres det direkte til modtageren eller til den terminal, det skal transporteres fra, og varen er fremme ved modtageren næste dag.

  • Ved Danske Fragtmænd oplever vi meget sjældent, at gods forsvinder eller bliver beskadiget, (manko/brækage). Det sker for under to promille af de cirka otte millioner forsendelser, der håndteres årligt. Skulle skaden ske, behandles den umiddelbart efter på et af vores servicekontorer.

  • Som kunde hos Danske Fragtmænd kan man følge sine forsendelser på vores hjemmeside www.fragt.dk, via Track & Trace, da godset altid scannes flere gange under transporten. Derudover er det muligt, at man som kunde kan bestille gods-afhentninger elektronisk, (WebBooking).

Læs mere herunder: 

 

Forretningsbetingelser for transport

 

CMR-loven

Danske Fragtmænd A/S Tomsagervej 18 8230 Åbyhøj E-mail: fragt@fragt.dk