Levering

Her finder du svar på spørgsmål vedrørende levering af din forsendelse.

Hvornår kan jeg forvente at få min forsendelse leveret?×

Vi leverer 95 procent af vores kunders forsendelser fra dag-til-dag. I perioder med spidsbelastning kan du dog opleve en lidt længere leveringstid.

I har forgæves forsøgt at levere en forsendelse på min adresse. Hvordan bestiller jeg genudkørsel? ×

Du kan mod gebyr bestille en genudkørsel til din adresse ved at kontakte vores kundeservice på kundeservice@fragt.dk. Du kan også selv afhente din forsendelse på vores fragtterminal. Lokation og adresse finder du her. Vi må i øvrigt kun stille forsendelser uden kvittering, hvis afsender har accepteret det og noteret det på fragtbrevet.

Hvad betyder det, at min forsendelse er leveret i restanteboksen?×

Det betyder, at din forsendelse er leveret på din nærmeste fragtterminal og står klar til afhentning.

Er det muligt at se det kvitterede fragtbrev?×

Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se det kvitterede fragtbrev i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst os på kundeservice@fragt.dk.

Kan jeg se en geoposition på, hvor forsendelsen er leveret?×

Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se en geoposition i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst os på kundeservice@fragt.dk.