Reklamation

Her finder du svar på spørgsmål vedrørende reklamation.

I har mistet min forsendelse. Hvad gør jeg?×

Vi beklager meget, hvis vi har mistet din forsendelse. Vi gør imidlertid alt for at forebygge, at forsendelser forsvinder, og heldigvis finder vi ofte godset hurtigt igen. For at vi kan sætte en eftersøgning i gang af dit gods, skal du hurtigst muligt sende en mail til: kundeservice@fragt.dk

Der er sket en skade på mit gods. Hvordan laver jeg en reklamation?×

Vi er rigtig kede af, hvis der under transporten med Danske Fragtmænd er sket en skade på dit gods. Hvis du ønsker at lave en reklamation, kan du gøre det her. Her kan du også læse meget mere om, hvordan du gør.

Er det afsender eller modtager, som skal indsende et erstatningskrav?×

Det er incoterms, der afgør, hvem der kan fremsende et erstatningskrav, samt hvem skadelidte er. Du kan få mere information her.

Jeg har oplevet en af jeres chauffører har opført sig uhensigtsmæssigt i trafikken, hvem skal jeg kontakte? ×

Vi er rigtig kede af at høre, hvis du har haft en uheldig oplevelse med en af vores chauffører. Vi prioriterer trafiksikkerhed højt og arbejder vedvarende på at minimere risikoen for trafikuheld. Det sker i form af efteruddannelse af vores chauffører, deltagelse i en landsdækkende trafiksikkerhedskampagne og via vores trafiksikkerhedspolitik. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så vi kan tage hånd om den internt. Du kan kontakte os på kommunikation@fragt.dk.

En af jeres lastbiler har forvoldt skade på min bil eller ejendom. Hvor skal jeg henvende mig?×

Det er meget beklageligt, hvis en af vores chauffører ved et uheld har forvoldt en skade på din bil eller ejendom. Du kan henvende dig til os på kvalitet@fragt.dk.