Levering

Her finder du svar på spørgsmål vedrørende levering af din forsendelse.

I har forgæves forsøgt at levere en forsendelse på min adresse. Hvordan bestiller jeg genudkørsel? ×

Du kan mod gebyr bestille en genudkørsel til din adresse ved at kontakte vores kundeservice. Find dit lokale kundeservicecenter her. Du kan også selv afhente din forsendelse på vores fragtterminal. Lokation og adresse fremgår på den seddel, vi har lagt i din postkasse. Vi må i øvrigt kun stille forsendelser uden kvittering, hvis afsender har accepteret det og noteret det på fragtbrevet.

Hvad betyder det, at min forsendelse er leveret i restanteboksen?×

Det betyder, at din forsendelse er leveret på din nærmeste fragtterminal og står klar til afhentning.

Er det muligt at se det kvitterede fragtbrev?×

Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se det kvitterede fragtbrev i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst vores kundeservice.

Kan jeg se en geoposition på, hvor forsendelsen er leveret?×

Ja, du kan med forsendelsens fragtbrevsnummer se en geoposition i Track & Trace. Det kræver dog et login. Kontakt venligst vores kundeservice.