Reklamation

Her finder du svar på spørgsmål vedrørende reklamation.

I har mistet min forsendelse?×

Vi beklager meget, hvis vi har mistet din forsendelse. Vi gør imidlertid alt for at forebygge, at forsendelser forsvinder, og heldigvis finder vi ofte godset hurtigt igen. Ifølge lovgivningen har vi dog op til 60 dage til at finde godset. Først derefter kan der blive tale om en eventuel erstatningssag. Har du yderligere spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice.

Der er sket en skade på mit gods, hvordan laver jeg en reklamation?×

Vi er rigtig kede af, hvis der under transporten med Danske Fragtmænd er sket en skade på dit gods. Ønsker du at lave en reklamation, kan du anvende vores webskadeformular her. Mangler du et kodeord kontakt venligst vores kundeservice.

Jeg har oplevet en af jeres chauffører har opført sig uhensigtsmæssigt i trafikken, hvem skal jeg kontakte? ×

Vi er rigtig kede af at høre, hvis du har haft en uheldig oplevelse med en af vores chauffører. Vi prioriterer trafiksikkerhed højt og arbejder vedvarende på at minimere risikoen for trafikuheld. Det sker i form af efteruddannelse af vores chauffører, deltagelse i skolekampagnen ”Trafiksikkerhed i Øjenhøjde" og via vores trafiksikkerhedspolitik. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så vi kan tage hånd om den internt. Du kan kontakte os her.

En af jeres lastbiler har forvoldt skade på min bil eller ejendom. Hvor skal jeg henvende mig?×

Det er meget beklageligt, hvis en af vores chauffører ved et uheld har forvoldt en skade på din bil eller ejendom. Du kan henvende dig til vores kundeservice.