Flot resultat i Danske Fragtmænds kundeundersøgelse
31. oktober 2022
I september måned 2022 gennemførte vi en kundeundersøgelse i Danske Fragtmænd, og resultatet var overvejende rigtig flot. 93.9 procent af de deltagende kunder svarede, at de alt i alt var tilfredse eller meget tilfredse med samarbejdet med Danske Fragtmænd.
I undersøgelsen deltog 966 kunder, der fordelte sig på både små, mellemstore og store kunder. Derudover var virksomhederne bredt repræsenteret geografisk og branchemæssigt. En fordeling der sikrer en god repræsentativitet blandt Danske Fragtmænds kunder. Salgsdirektør Maria B. Rosenbæk, der er forholdsvis ny på posten, er imponeret over besvarelsesprocenten.
- Vi har modtaget langt flere tilbagemeldinger, end jeg havde turde at håbe på. Det er meget tydeligt, at vores kunder er glade for samarbejdet med Danske Fragtmænd, og knap 60 procent af de adspurgte har faktisk været kunde hos os i mere end ti år. Jeg synes, at det er imponerende, at Danske Fragtmænd har så mange langvarige kunderelationer.
I undersøgelsen fremgår det også tydeligt på antallet af kommentarer, at kunderne er engagerede i Danske Fragtmænds udvikling. Flere af kunderne har brugt tid på at udfylde uddybende kommentarer til spørgsmålene, der giver et mere tydeligt indblik i, hvor optimeringsmulighederne er henne.
- Vi har fået rigtig mange kommentarer, og det har krævet en del tid og ressourcer at gennemgå det hele. Men den feedback, vi har modtaget, er guld værd for Danske Fragtmænd. Vi ved nu præcist, hvor vi kan blive bedre, og hvor skoen trykker henne. Vi er allerede i fuld gang med arbejdet, og vi glæder os til at kunne præsentere for kunderne, hvad vi har i støbeskeen, siger salgsdirektør Maria B. Rosenbæk afslutningsvis.
Danske Fragtmænd vil fremadrettet gennemføre en kundeundersøgelse hvert år.








