Ny Track & Trace-løsning på vej
1. august 2018
Den 10. september udskifter vi vores gamle Track & Trace-løsning med et bedre og mere sikkert system. Den nye løsning har været i brug gennem det seneste år blandt vores mange WebFragt-kunder, og tilbagemeldingerne er positive.
Read English version press here.
Det er derfor med stor glæde, at vi nu kan tilbyde alle vores kunder den nye løsning. Vores nye Track & Trace giver dig som kunde en højere sikkerhed af din data, bedre information omkring skanninger foretaget på din forsendelse samt mulighed for at modtage opdateringer via e-mail. Men inden du kan få glæde af de nye muligheder, er det vigtigt, at eventuelle integrationer til den gamle Track & Trace samt links, du plejer at sende til dine kunder, bliver rettet mod den nye version.
Vi anbefaler, at du gør følgende:
- Anvender du Consignor uden yderligere integrationer, skal du blot opdatere til seneste Consignor-version for at få adgang til den nye Track & Trace.
- Sender du Track & Trace links til dine modtagere/kunder, skal du være opmærksom på, at du skal udskifte de gamle links med nye links. Find de nye links og få yderligere informationer i vejledning her.
- Anvender du egne systemer til at booke forsendelser, anbefaler vi, at du bruger det nye Webfragt til at få et overblik over alle dine forsendelser inklusiv Track & Trace og prisoplysninger. Det gælder også, selvom forsendelserne ikke er booket via Webfragt. Læs vores vejledning her.
- Har du behov for en mere avanceret måde at generere links til Track & Trace, kan du gøre det via en integration til Danske Fragtmænds API. Læs API-vejledningen her.
Du kan allerede fra i dag anvende det nye Track & Trace, dog senest den 10. september, hvor vi lukker ned for den gamle version.
Har du brug for hjælp, er du til enhver tid velkommen til at kontakte os på e-mail: edi@fragt.dk.